Wednesday, October 17, 2012

JERITAN BATINKU! #2


Kita sambung lagi dengan jeritan seterusnya. Di antara kita sudah tentu tertanya, mengapa perlu menjerit? Soalan sebegini adakalanya sangat sukar untuk dijawab kerana tidak ada jawapan yang tepat untuk setiap kejadian dan peristiwa dalam hidup ini.

Namun apa yang pasti, jeritan ini sememangnya tidak dapat diterima nilainya oleh norma masyarakat, ia juga mampu mengguris perasaan insan yang tidak berdosa. Hanya yang kuat sahaja mampu menahan perilaku manusia yang tidak keruan ini, terimalah..

Strapping Young Lad - All Hail The New Flesh (Live)
 

6 comments:

  1. perghhhh oh man,dah lama tak layan Strapping Young Lad...diorang punya sound memang superb!

    ReplyDelete
  2. "Namun apa yang pasti, jeritan ini sememangnya tidak dapat diterima nilainya oleh norma masyarakat, ia juga mampu mengguris perasaan insan yang tidak berdosa. Hanya yang kuat sahaja mampu menahan perilaku manusia yang tidak keruan ini".. haha aku suka, fuh power ayat ni haha.

    ReplyDelete
  3. I really like daniel heiman masa ngan Lost Horizon.
    siap beli cd Heed just pasal dia main ngan Heed lepas tu.

    ReplyDelete
  4. adi herman,

    yeah, all hail!!

    ---

    pc kokak,

    terima kasih kerana suka.. haha!

    ---

    deaf,

    Daniel Heiman? kena check nih..

    ReplyDelete
  5. dengar citer band Ghost tu pun projek devin ni jugak eh?

    ReplyDelete
  6. Rafi,

    setakat yang pernah saya jumpa, pendapat yang mengatakan Devin Townsend terlibat dengan band Ghost cuma dari blog Faithcraft dan belum ada bukti kukuh yang menunjukkan Devin Townsend terlibat dengan band Ghost, yang pasti Devin Townsend ada buat album tajuk dia Ghost.. :)

    ReplyDelete